ד. פרסום גרילה



‎גרילה בספרדית משמעו ‫"‬מלחמה קטנה‫".‬ פרסום גרילה מתחייס לפרסום המבוסס על מודל ‫"‬מפה לאוזן‫".‬ שיטה זו מתבססת על פרסום במקום לא צפוי‫,‬ זאת אומרת כאשר ההגנות של הצרכן לא פעילות‫.‬ להבדיל בפרסום בטלויזיה למשל‫,‬ ששם הצרכן מוכן לפרסום ויצפה לו‫,‬ פרסום במקומות מקוריים ברחוב למשל ייצור אפקט הפתעה ועל ידי כך ייצור זכירה‫.‬
‎מאפיין נוסף של פרסום גרילה הוא הרלוונטיות של המקום הגאוגרפי הנבחר למסר‫.‬ זאת אומרת שאם הפרסום הוא בצורת גרפיטי על קירות העירייה‫,‬ צריכה להיות לזה משמעות רלוונטית למוצר שמפרסמים‫.‬
‎פרסום גרילה מתאפיין בהוצאות פרסום זולות ולכן לרוב הפרסום הוא לחברות קטנות‫.‬
פרסום גרילה בוויקיפדיה
מאמר על פרסום גרילה

‎למרוך האפקטיביות והזולות של פרסום גרילה‫,‬ הוא יכול לעיתים להיות בעייתי‫.‬ היות ורוב הפרסום מתבצע במרחבים ציבוריים‫,‬
‎לא כל דבר עלול להתקבל בעין יפה ולעיתים פרסום מסוג זה נפסל על ידי השלטונות‫.‬
הבעיתיות בפרסום גרילה






‎דוגמאות לפרסום גרילה‫:‬
1
2
3

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה