פעילות מספר 3- דיון בפרסום גרילה

דונו באפקטיביות של פרסום גרילה.
האם לדעתכם פרסום גרילה אפקטיבי יותר מפרסום מסורתי ומדוע?
האם פרסום גרילה יכול להיות אפקטיבי גם כסוג של מחאה? כיצד ומדוע?
התחייסו לדוגמאות שמצורפות. איזה מהן אפקטיבית ומדוע? מה מבדל אותה מפרסומים אחרים למותג מקביל למשל?
דונו בשאלות אלה בתגובות לרשומה זו.

משימת בונוס: 
חברת גלידות שטראוס רוצה לעשות קמפיין גרילה לטעמי הגלידה החדשים שלהם לקראת הקיץ. הסתכלו בדוגמאות המצורפות למאמר על פרסום גרילה ונסו לנסח רעיונות לקמפיין גרילה מקורי במיוחג לגלידות שטראוס. כתבו את רעיונותיכם בתגובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה