ב. קמפיינים בחו"ל

כמו בארץ, גם בחו"ל חברות רבות בוחרות באנימציה לקמפיינים שלהן. ישמן דמויות מצויירות שמלוות מוחברה או מותג מסויים במשך שנים. היתרון בכך הוא שדמות מצויירת נשארת עם המותג לאורך שנים ללא שינוי.  יתרון נוסף הוא בינלאומיות. יותר קל לאנשים שונים ממוצאים שונים ברחבי העולם להתחבר לדמות מצויירת נטולת מטענים אתניים (ואם בכל זאת היא דמות שמזוהה עם מגזר כלשהו- זה נתפס כבדיחה).
אחת הדוגמאות המוכרות ביותר היא דמותן של שתי סוכריות הM&M שמלווה את הצרכנים כבר משנות ה90. הם השתתפו בעשרות פרסומות של החברה ואפילו נעשו עליהם משחקי מחשב.



בתגובה, חברת הסוכריות Skittles יצרה קמפיין עם דמות סוכרייה משלה שמתוודה על הקושי להיות דומה לסוכריית M&M:



חברות רבות בוחרות להשתמש בדמויות מפורסמות מתוך סרטים מצויירים כ"פרזנטורים" לקמפיינים שלהם במקום ליצור דמויות מקוריות. זה יכול להוות יתרון עצום כי לא צריך לבנות פופלריות של דמות, ממש כמו השימוש בסלברטאים כפרזנטורים בפרסומות.

הסנאי של עידן הקרח מפרסם גלידה:

 

הדמויות של ספייס ג'אם עושות פרסומת לNBA: 

                                         


                                         
 


קמפיין מושקע של חברת Sherwin-Williams שיוצר עולם חדש דרך אנימציה:






דוגמאות נוספות:







לעיון נוסף: 
עבודת סטודנטים: פרסומות לדוריטוס באנימציה. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה