בימינו ילדים מהווים גם הם כוח צרכני ששווה להשפיע עליו. הילדים יכולים להשפיע על ההורים ולהחליט מה הם רוצים לאכול, איזה צעצועים הם רוצים וכו'. כמובן שבפרסום לילדים יש פרמטרים רבים, כמו זמני שידורי וערוצים שפונים לילדים. אך דבר אחד הוא מוחלט: רוב הפרסומות שפונות לילדים משתמשות באנימציה או בפרסומת מצולמת שמכילה אנימציה:
כמו שכבר נאמר, שימוש באנימציה מיילד לעיתים רבות את המותג אותו מפרסם. דבר שמתאים בדיוק לפרסום לילדים היות וזאת המטרה שמנסים להשיג. מותג שפונה לילדים צריך לשדר פחות רצינות ויותר כיפיות, חופש והנאה.
ישנן אינספור דוגמאות לפרסום שפונה לילדים שנעשה באנימציה. הקונבנציה אומרת שילדים אוהבים סרטים מצויירים, וכן כנראה שהדרך הטובה ביותר לפנות אליהם היא דרך פרסומת מצויירת. מכיוון שאפקטיביות בפרסום היא דבר שקשה לבדוק, ואפקטביות בפרסום שפונה לילדים קשה לבדוק עוד יותר, מפרסמים רבים נשארים בתחום האנימציה.
המצב הגיע לכך שבקנדה, למשל, נאסרו פרסומות שנעשו באנימציה שקהל היעד שלהם הוא ילדים בגלל חשש של השפעת יתר.
מאמרים לעיון נוסף:
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה