פעילות מספר 6- יצירת סרטון

לאחר שנחשפנו לשיטות האנימציה השונות, הגיע הזמן לנסות קצת בעצמנו.
חברה פונה אליכם ומבקשת ליצור סרטון אנימציה לקמפיין שלה בשיטת סטופ מושן. עליכם לחשוב על רעיון מקורי לפרסומת קצרה של עד 20 שניות ולבצע אותו. כדי לערוך את הסרטון תוכלו להשתמש בכל אחת מתוכנות העריכה שאתם מכירים או להיעזר בלינקים הבאים:
תוכנה ליצירת סטופ מושן
איך ליצור סטופ מושן
בנוסף לסרטון תתבקשו לבחור מדיה נוספת כדי לפרסם את הסרטון או קטע ממנו שלדעתכם ישמש כטריגר לפרסומת שתיצרו. יהיה עליכם להסביר למה בחרתם במדיה המסוימת ומה היתרונות  בבחירתכם. תנסו לנבא גם חסרונות ובעיות שעלולות לצוץ על פי הבחירות שעשיתם.
העלו את האנימציות שעשיתם בתגובות לרשומה זו עם ההסברים הדרושים.
תזכרו, החברה מחפשת משהו חדש ומקורי אך שידבר עם קמפיינים קודמים שהיא עשתה (תצטרכו לחקור על החברה ולגלות).
כעת בחרו את אחת החברות ברשימה והתחילו לעבוד.

אנא בחרו חברה מתוך הרשימה:

הקרקס הירוק


חברה לבניה


דואר ישראל


אל על


מקורות






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה